Beginnerscursus

Start je handstandreis en leer de basisprincipes van de handstand. Word in 6 weken flexibeler, sterker en leer ondersteboven te staan.

Wat kan ik verwachten als beginner van de handstand?

  • Leer hoe je je handen moet plaatsen en je grip vergroot

  • Leer hoe je veilig kunt vallen door de radslagbeweging en overwin je val-angst

  • Leer hoe de muur jou kan helpen met het vinden van je lijn en balanspunt. En ervaar dat je meer kan dan je denkt.

  • Oefen jezelf flexibel met dynamische pols-, schouder-, hamstring- en heupoefeningen

Start met het leren van de handstand

Nu €275 incl. 

  • Locatie: online

  • 1-op-1 training

  • Duur: 45 minuten

  • 6 lessen in 6 weken

Lesopbouw online handstandtrainingen de 5P’s

  • Prep: dit is de warming up. Je bereidt je lichaam voor op de handstandtraining, onder andere door het goed opwarmen van de polsen en schouders
  • Practice: het daadwerkelijk oefenen van de handstand. De focus ligt hierbij op de kwaliteit van de bewegingen, liever één goede handstandbeweging dan tien slechte.
  • Push: dit bestaat voor het grootste deel uit een circuittraining waarbij je hartslag omhooggaat en je uithoudingsvermogen wordt vergroot
  • Play: hierbij gaat het om het spelen en verder ontdekken van de oefeningen. Have fun!
  • Ponder: mobiliteitsoefeningen (afwisselend polsen, schouders, heupen en hamstrings) en een korte reflectie van je sessie. Tijdens de reflectie sta je stil bij hoe de training is gegaan. Wat heb je geleerd? Wat ging goed? Wat vond je moeilijk/lastig? Wat is je focus voor de volgende trainingssessie?